stitchbeauty2's blog' | Explore More

勁正任食極上美國牛

唔好睇我身體好似瘦瘦咁,其實都好食得下  每餐絕對是無肉不歡,所以任食就最啱我XD  今次來到銅鑼灣利舞臺廣場17樓牛一  參與Beauty Exchange試食會  牛一既地方都好闊落,仲有卡位坐  坐得都幾舒服  牛一依家仲有免費會員制  成為會員,仲有迎新獎賞”$100現金券和黑松露湯包  會員每$2就有1分  咁著數緊係即下載,下次同貓佬黎食啦XD  牛一90分鐘自選晚餐分5款牛級別  今次試$168既,極上美國牛肉,豚肉  湯底既選擇都幾多共有9款  今次選了較清淡的幹貝清湯而食友選了鮮茄濃蝦湯  除左任食牛肉,出面既自助Bar都係任食  而且種類都幾多超過30多款配料,最重要係新鮮喔~  主要都是瓜,菜,丸類  出街食飯都要飲食勻衡ma  各類混醬任選擇,自由調出喜愛口味  Rossana就喜歡日本...
Category: 飲食

升級放題$58 任食生蠔+松葉蟹!!!正~

近呢幾個月真係發生左唔少不如意既事 就接二連三咁發生 !!!!! 唉~係時候要放鬆下心情~ 除左不停網購,食就是最好既減壓方法 好想喪食生蠔,貓佬就建議encore雋太日本料理 元朗西裕街達輝徑1號足彬大廈1號地舖 我們揀左A時段5:30-7:30pm 任食2小時 $185 仲有85折! 不過要原價加一即$176/位都抵啦~ 今次唔同既係多左額外升級放題選擇!! 依家$58就可以有生蠔+松葉蟹腳放題選擇 2樣都係favourite緊係要試下啦~ 加$28仲有日本尾張男山清酒一支 不過返屋企仲要照顧生病中既斗,就是日不酒唷~ 喜歡雋太既wasabi和鼓油可以自己添加 wasabi仲要獨立包裝,保證衛生 先來刺生拚盤~ 下單後約15分鐘倒到 北海道帶子必點!!!大粒又鮮甜 象拔蚌榮螺希靈魚海��都好新鮮 放題既蟹腳有夠霸氣吧 每次每人限叫2...
Category: 飲食

香港櫻花+好味Fusion泰菜

講睇櫻花就會想到日本 但其實香港都有櫻花睇架~ 就是大埔既嘉道理農場喇! 只需$30就可以入場~ Rossana當日大約3點才到達, 行到地圖既星星位置所需時間大約個幾鐘~ 農場開到5點,所以建議可以早少少去 第一個櫻花點,行約8分鐘就見到 第二個櫻花點約20分鐘就見到 (當然每個人行既速度都唔一樣啦)   不過行到山既中間已經遇到三個櫻花點 而聽已經行到山頂既櫻花遊人說第三個點即山腰 開既櫻花俾山頂的更美~ 當日既天氣較熱,因此櫻花算少左D了 但…仍是很美 XD 除左櫻花仲有紅葉睇架~ 老實講Rossana真係好少行山架 間唔中來到大自然呼吸下新鮮空氣都唔錯喔~ 行到累了,是時間搵食 嘉道理農場出面除左有64K返大埔mtr 仲有van仔去元朗~ 貓佬就想去元朗逛逛,同埋掛住Mint thai既豬脾仔 就再次來...
Category: 飲食

酸辣聞名泰東北~

雖然Rossana唔係好食得辣 偏偏鐘情於以酸辣聞名既泰菜~ 今次要試既係位於銅鑼灣世貿中心1302既 Soi 18 THAI 18巷泰國餐廳 門面既logo設計夠型又霸氣 就彷似所有味蕃刺激盡在soi18一樣. 至於食完舌尖會否興奮火辣?!一會話你知 XD Soi 18 THAI 特別之處是主打泰東北菜 平日食既都係bangkok式既泰菜, 今次初嚐泰東北菜,確實充滿新鮮感 就好似呢個冬蔭清湯$68 跟平日飲開既冬蔭公湯唔同既係無落椰漿 唔好睇個湯好似好清咁,依然辣度十足架 當然可以根據個人喜好,落單時選擇辣度! Rossana 呢碗小辣都仍覺得相當刺激^_^ 不過Rossana 就比較喜歡這泰東北冬蔭公湯! 飲落較清甜還帶著清新既靑檸酸子味, 又有爽彈大蝦和各式菇類配搭生曬乾既指天椒⋯ Wowowooo絕對能夠滿足你既味蕾! 炭燒豬頸...
Category: 飲食

抵食好味放題

早前跟朋友吹開水又提議來個小飯聚 今次朋友就話想試滿屋! 滿屋既地點都幾就腳,就係北京道53-63號,isquare 對面 Rossana都經常會路過 XD 平時好多日本放題都有分時段收費, 不過滿屋就只分午市和晚市二個時段 而二個時段收費都一樣^0^ 門口仲有埋menu,種類都幾多下 一開始就緊係要食刺身啦 嘩~呢盤金龍刺身真係充滿霸氣 賣相絕對是200分!!! Rossana就試左肥美既三文魚,tuna魚腩,帶子, 天然真鯛甜蝦和北海道角螺刺身,件件都肥美新鮮XD Rossana就鐘意大大粒鮮甜既帶子刺身~   花之戀,芝士鰻魚卷,牛油果軟殼蟹反卷,蒲燒鯛魚腩箱押~ 件件都做得十分精緻賣相真係充滿誠意 蝦天婦羅,溫室南瓜天婦羅,番薯天婦羅 炸得鬆脆不油膩,nice ! 滿屋連較貴既海膽手卷都有供應 海膽肉質厚美鮮味甘甜 ...
Category: 飲食