soniasze | Explore More

史上最貼:雪花秀Snowise EX Whitening Mask

本人在雪花秀做開facial, 今期sell緊Snowise, 亦不防一試。 開左後發現有兩塊格仔膠膜夾住塊面膜,成件事好認真。塊面膜本身好薄好薄,我要好小心先handle倒。敷上去發現勁貼,直頭係第二層皮膚!真係貼到張住咗! 效果一流,因本人近來狂游水,皮膚黑左又有斑,敷完後離奇地極速白返!正。

Pray for Japan

好耐冇update了,因早前到日本拍節目。iPhone裡頭的第一千張相,係東京街頭的木村拓哉廣告版。返0黎香港冇耐,就睇到電視上的畫面,海嘯一下子沖走一整個市鎮,我整個人呆住了。原來,什麼都可以一下子失去…希望日本的全人類都平平安安!
Category: 尚未歸類

Anteprima x. My Melody

我剛為Anteprima做Styling, 主角係Anteprima x. My Melody! 同大家一齊分享我0既SS 2011新look. 一早講過我係電腦白痴(見我個blog咁「簡約」就知啦),想睇整得靚d既網站,就click 入: http://www.facebook.com/anteprimawirebag

Try Green in Winter!

尋日行中環H&M, 見到呢件$199的綠色Boyfriend Jacket有大把貨,可能係綠色的關係,所以冇人買,香港人的秋冬季總係黑黑灰灰…哎喲,秋冬一樣可以colorful嘛,綠色配今季大熱的駝色(or用上季剩下的裸色)好夾ga! 試0下啦!

Snapshot

一直好欣賞我同事(公司的形象設計)Apple的衣著品味,佢係個mix and match高手!今日佢襯得好靚喔!豹紋tee暗地裡和應了那雙豹紋鞋,GING!!!可惜是白雪雪又靚女佢不願出鏡,所以係無頭東宮照。 On Apple: Grey Jacket: Zara/Green Bag: H&M/豹紋鞋/購自I.T.
Category: 尚未歸類