KAN夫人。生活雜記 | Explore More

[簡太廚房] 春節限定✿桂花馬蹄糕✿

  ✿桂花馬蹄糕✿ 第一次做就成功喇! 由細到大,我都勁中意食馬蹄糕! 但出便已經少左好多地方食到, 而買返黎既都係糕粉多、馬蹄少! 真係唔開心! 今年見到 大少奶’s Delicatessen 的食譜,覺得可以一試~~ 前晚就整,好成功呀! 一口氣整左三底出黎!! 尋晚拎返娘家團年,我屋企人非常驚訝~~~ 可能我大小姐形象太深, 最多咪整下西餐、整下甜品仔, 估唔到我竟然可以蒸中式糕點~~ WOW~~~ 今朝煎左試味,加了桂花好清新,唔會太甜,粉比例好好! 大成功,yeah~~~ 主婦初階技能get!  XDXD * * * * * * 好, 介紹返食譜~ 我係跟 大少奶’s Delicatessen 的食譜做~ 傳送門: http://iamtaisiu9.blogspot.hk/2017/01/bell_17.html 因為我一口氣整三大底, 所以份量是 大少奶 的三倍!...
Category: 烹飪

[簡太廚房] 初級煮婦開飯恩物~ PureLiving Uma.mi 蒸鮮鍋!!

身為吃貨的小女, 對新事物, 尤其是美食都非常之留意!! 知道呢排興去吃海鮮蒸鮮鍋, 就貪新鮮立刻約同事, 去了尖沙咀吃蒸鮮鍋~ 味道好好, 最後吃的精華粥更是美味! (食記之後分享啦!) 但!! 外出吃海鮮真的好貴喔!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 每位差不多要$400~ 慳家的小女, 當然在想, 要是在家自己煮一定平好多喔….. 收到 PureLiving 送來的 Uma.mi 蒸鮮鍋~ 非常興奮呀! (其實我老公仲興奮過我, 立即CALL朋友上來開箱食飯 XDXD) Uma.mi 蒸鮮鍋主要是以蒸、煮、燉、燴為特點. 最重要是操作簡單!! 是初級煮婦開飯恩物~ 拆開包裝, 只要自己安裝返玻璃蓋的手把, 清洗乾淨就可以使用喇!!! 底座是用是儲水的, 外置電線, 所以要小心不可入水在電源位置! (丁丁以為是她的新玩具, 將扮家家酒的碟子...
Category: 烹飪

[簡太廚房] (有片) BB紅菜頭雜菜湯字母粉 食譜+YOUTUBE製作過程

YEAH~~ YEAH~~~!!! 再一次剪了一條片放上youtube~~ 希望大家都睇下啦~~ 今次是 “BB紅菜頭雜菜湯字母粉” 因為我們跟17m的丁丁一起吃~ 所以大人版的最後才調味~~ 是一道非常健康有營養, 味道又好的午餐呢~~ youtube: https://www.youtube.com/watch?v=w2RMB25kQSw 補充少少資訊啦~~ 材料: 字母粉 BB紅菜頭 紅蘿蔔、薯仔、節瓜、粟米、蕃茄 牛柳粒 以上材料, 可加可減~ 基本上我是看看家裡有什麼材料去做 當然小b如未吃得牛肉, 可改豬肉也行 就是很隨心的啦! 先煮熟字母粉, 備用 再將所有蔬果切粒, 大火滾熟 加牛柳粒一起滾~ 之後加入已熟稔的字母粉, 完成! bb版的就不用調味已經好好食! 因紅菜頭非常甜美, 牛柳粒也很出味! 而大人版我會再加少少鹽、黑胡椒、rosemary等. 不得不說這包1...
Category: 烹飪

[簡太廚房] (有片) 用班戟粉焗蛋糕! 檸檬杯子蛋糕製作過程!

因為手上的班戟粉快到期了… 就不浪費地製作了杯子蛋糕! 第一次焗蛋糕呢, 選了很清新的檸檬口味, 作法很簡單喔! 我用光波爐就焗起了, 不過會受熱不均, 有一兩個的表面好像烤過火了! 哈哈! 小女第一次焗蛋糕,第一次youtube片… 希望大家喜歡~~ * * * * * * 簡單文字版: 檸檬杯子蛋糕 – 班戟粉 材料: 班戟粉 – 200克 無鹽牛油 – 90克 砂糖 – 90克 蛋 – 2個 檸檬 – 1個 取半個檸檬汁、另磨半個檸檬皮 (小心, 不要磨到白膜, 會苦) 1) 牛油室溫放到軟身, 加入砂糖, 拌勻 2) 兩隻雞蛋打勻 3) 分次加入到 (1) 中, 拌勻 4) 班戟粉過篩, 分三次拌入, 完全拌勻 加入檸檬汁 及 檸檬皮, 也是拌勻. (拌到姊我手都酸了 XD) 好了, 可以放到小杯子中, 放七八分滿就可以! 因為焗時蛋糕會升起...
Category: 烹飪

[簡太廚房] 夏天簡單甜品 – 鮮奶西米露芒果布甸

好了, 又到炎炎夏日!! 又係時候食消暑甜品~~ 因為我屋企附近真係無一間食得落肚既甜品舖=.=” 所以而家都係自己整比自己食算鬼數!! 今次係 [[[鮮奶西米露芒果布甸]]]!! 其實都係簡單野~~ 首先整好芒果布甸~ 做法可以參考我之前既食譜: [簡太廚房] 零失敗的夏日甜品~ 芒果布甸!! (含食譜) 但今次因為會有西米露加上去, 所以布甸唔好放太滿, 半杯就可以! 雪凍一晚就ok~ 之後就係西米出場啦~ 我係百佳買, 其實好多街市都有, 平d架, 但我收工時都已經去唔到街市~ 所以都係超市買!! 牌子都無咩所謂… 水滾, 放西米, 大火滾5-8mins 之後熄火焗20-30mins, 令西米完全變透明 再用凍食水過冷河, 令到西米一粒一粒分明. 之後用鮮奶+西米 如果喜歡甜一點, 可以煮熱少少鮮奶加糖, 不用滾起, 直到糖溶...
Category: 烹飪