KAN夫人。生活雜記 | Explore More

[親子遊 VLOG] 深圳+惠東2D1N 下集 – 水清沙幼的沙灘!!!

哈哈哈~~ 兩個月前的深圳+惠東遊終於來到下集了!! 不多說, 快看: YOUTUBE Video ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ 補多少少相片介紹啦~~ 去完動物園, 坐左成2個幾鐘車去惠東!!! 到了惠東就食晚餐喇! 款式都多既, 團餐來說算幾好! 真係好耐好耐未跟過團, 唔可以慢慢餵丁丁食, 要同佢同步食, 先可以跟得上團隊的速度!!!! 幫佢紮左條毛仔XDXDXD ((阿囡, 你d頭髮幾時先長呀?)) 食完就去酒店~ 酒店又大又靚, 就算新裝, 但可能好少人入住, 有d地方無開燈添… 想睇就睇片啦!! settle down, 休息左陣就出去附近行下! 但!!!!! 係無野好行既!!!!!!!!! =.=” 好在都有少少食肆、手信店、仲有一間小小超市~ 晚上無咩娛樂, 就係房玩, 玩跳床都開心到癲左XDXD 小朋友就是這麼簡單~~~~ ((心心眼)) 酒店自...
Category: 旅遊

[親子遊 VLOG] 深圳+惠東2D1N – 反轉動物園!!

上個月去了一趟兩日一夜的深圳+惠東遊~~ 一行5大3小!!!! 好熱鬧!!!!! 今次剪了條片介紹第一天的行程~~~ 重點就是去了深圳動物園~~~~~ YOUTUBE Video ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ 本身都唔諗住跟團架… 但係! 因為今次人多, 又扶老攜幼, 交通上有點難安排! 再加上YAHOO團購竟然咁岩做緊promo~ 家人就決定試一次2D1N的大陸玩樂團咯!! 基本上2D1N都無咩行程既XDXD 第一天去深圳動物園, 之後就去惠東巽寮灣的海灣度假酒店~ 第二天仍是在度假酒店自由活動, 吃完午餐就去一景點, 之後就返回深圳. 是不是很hea!!! hahahaha!!!!! 但帶小孩出門的家長就是喜歡這種簡單一點的行程喔!! 好~ 第一天, 出發! 早上8點就要在羅湖關口集合!!!!! 大家都已經好精神~~~ gogogo~~~ 搭不算很長的車程就到了...
Category: 旅遊

‎[北九州6D5N] Day1 vlog 福岡 Fukuoka 住宿編 – 東映Toei

  YOUTUBE Video ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ‎[北九州6D5N] Day1 vlog 福岡 Fukuoka 住宿編 – 東映Toei ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ 好了, 等了好久的‎北九州之旅終於更新了! 我有努力過去開始寫行程的, 但每星期總是有新的文章要出, 結果自己的遊記不斷地被延後…… 10月公司算是比較空閒, 可以偷點時間來寫…就先介紹我們第一晚入住的福岡酒店 – 東映Toei!! 價錢折回港幣只是 – $437 一晚!!!!! 房間超級無敵大!!!!!!!!!! 我未試過去日本可以住到咁大既房~ 大家都知日本出名房細, 尤其東京果d, 開左行李, 已經無左成個走廊, 但今次住 東映Toei , 好驚喜~~ 有小偏廳, 兩張大張的單人床, 廁所仲有浴缸添~~~ vlog中有片帶大家參觀XDXD 真係抵住到爆炸~ 唯一要注意既係唔近港人主要出入既地鐵站, ...
Category: 旅遊

[泰國] 快速入貨補糧倉之選! (ゝ∀・)

是的, 對於一年去兩次泰國做野既人黎講(即係我呀..) , 泰國仍然好好買!!!! 根本我就是去不斷入貨補糧倉, 說的是零食之類啦~~~ 其他的美容護膚、衫褲鞋襪… 今次工作時間太緊湊, 都沒買到! 要知道, 我每天收工後都要跟老闆客戶去吃個飯喔, 沒可能跟他們說, 我要去行商場行夜市吧! 哈哈哈!! 今次介紹比大家睇, 究竟有咩野買極都唔會厭的~~(ゝ∀・) 來看看回到家執行李出來的戰利品大合照吧! 小女真的好喜歡吃零食(〃∀〃) ▲人生不可缺少的零食 — 薯片!!! 左上, 厚坑紋, 仲要係pepper crab味道~~ 真係全泰國最好食既薯片!!!! 每次我都買好多包返來食! 一開就秒速食晒! 就連朋友上來的家吃過都讚不絕口~ 右上, 只有泰國才買得到的lays brasil味!! 是係香草lover的必選薯片~ 左下, 近來發現...
Category: 旅遊

[小旅遊] 帶著婆婆去澳門 ♡(。•ㅅ•。)♡

澳門, 真係又愛又恨! 愛它的方便, 說去就可以起行, 吃喝玩樂一樣也不缺! 但又恨它人太多, 物價比以往高了⋯⋯ 不過, 對於香港人來說, 澳門仍然是好近的短途旅遊, 來個兩日一夜又行, 即日來回也好! 簡單輕鬆放空遊玩! 尤記得以前去澳門都會跟著旅遊書, 遊遍大街小徑, 吃完一餐接著又吃一餐, 覺得這樣才是玩得最盡~!! 人漸大了, 沒了以往的輕狂, 不可以再兩日一夜跑景點, 反而想去一趟更有意義更有故事的小旅程。 就是, 帶著婆婆遊澳門!! 我知道澳門的新景點、新餐廳、新酒店都多到一個點~ 但, 嘿嘿, 不好意思要叫你們失望了, 是次我們是來個古舊的思念之旅⋯⋯ 與婆婆行一回舊日的足印, 心就滿足喔! 中午到著, 周圍行下, 當然有去下傳統景點, 如議事亭前地、大三巴牌坊: 感恩遇上好天氣, ...
Category: 旅遊