有小朋友後的家, 總是暗暗藏著不少的問題喔!!
原本裝修買傢俬時都察覺不到,
但一有小朋友後, 就發現「天喔! 為什麼!」
先排最困擾的是每晚我都要清出沙發底既玩具!!!!
因為我的沙發不是貼地的, 有大約7-8CM左右的空隙……
代表什麼? 代表小朋友們會有意無意地將玩具塞進去…….
迴力車、煮飯仔、顏色筆、積木, 是最常出現的=.=

是的, 每一晚等他們睡覺後, 我就會找鐵棒掃返出來…
這圖只是一部分而已……

到後期, 頂唔順啦~
為左一勞永逸, 我提議換左個沙發,
但老公話咁樣好似小題大做左,
喂, 你唔係做果個丫嘛~~

好啦, 我唯有求救GOOGLE大神同淘寶大神~
原來又真係有一個平D既方法~~
哈哈!!


▲▲▲L形的透明亞克力擋板▲▲▲


撕走包膜就可以放在沙發底部了!!!

終於將沙發底的空隙封住, 唔使成日掃返D玩具出來!!!
好感動~~~~~
我買果時好似過80CM長就不能用集運, 所以我分開了幾段尺寸~
總之我將所有空隙都封死, HAHA!!!
我覺得呢個擋板真係好正~~~
大約$1X人仔一條60CM, 都買得過~
分享完畢!
* * * * * *
Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)

Kan夫人。生活雜記

歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk