身為一個全能媽媽,要照顧好家中所有大小朋友,
同時都要睇住家庭開支!
尤其我而家做了全職媽媽,
少了一份收入,經濟生活重擔落了在老公身上,
所以為家庭採購時,一定要更精打細算!
你明架啦,小朋友既用品真係好多同時也可以好貴⋯⋯
學DO姐話齋,樓上舖比地舖平,網店比樓上舖更平~
識買一定去網店買啦!
今次就同大家分享我新發現既網店~
Babybasics
佢包含晒由懷孕到生BB後所需要用到既產品!!
品種好多,不同牌子都有,
熱門香港人喜歡的有,
非常少見需要在外國入口的也有!這是我最喜歡的一點!
是一站式的媽媽購物平台喔~
Babybasics今年在中環更開了實體店,
可以比大家有一個更實在的購物空間!
網上店少了租金壓力,產品真的可以平好多~
而Babybasics開實體店更易比媽媽們接觸到!
我自己還是喜歡行實體店,親眼看看親手摸摸,更安心!(更開心?)
中環店地方很大,產品種類超多!
基本上只要你有小孩,就一定會買到野XD
而且網上同實體店的價錢是一樣的~~~~
(老公,我真的真的真的只會買需要的東西!不用擔心XD)

好想同大家分享這款 Childs Farm 品牌。

皮膚科醫生都推薦用於敏感皮膚和濕疹易發皮膚。
初生BB也可以用!!
我會選用其低敏配方的沖涼同潤膚乳~
在Babybasics,只需要$55 就買到!!!
平時最平我上網見都要成$80架!
仲要好齊款,呢度買真係好好好抵~~~~~
(即時入手先!)
另外,BUDS 及 EARTH FRIENDLY BABY 都平過出便,
同時好少地方見到有!
ECO by Naty 在瑞典好出名架,
是支持環保生態的尿片製造商,更獲得獎項,
其濕紙巾是可分解的,不會造成環境污染!
而且價錢比出便買的可分解濕紙巾平!
我同時都好喜歡買果乾,當零食比小朋友食!
呢款無糖無添加,好健康~~~
我自己都愛上這款士多啤梨乾,一包$17咋!
在思思縮扒絕對絕對買唔到!

店內仲有好多BB需要的用品:

嬰兒清潔用品、洗衣液
好多人都愛用的Mustela洗護產品
開始加固時,就要買米糊、果蓉,
呢度有大量不同款式!
母乳媽媽的好戰友 – 奶泵及不同PARTS!
奶樽、奶咀、消毒器、暖奶器、BB餐具
外出去街街的孭帶都有好多款~

玩具都有!

high chair
尿片
BB床
Peg Perego BB車做緊超特價!
由$2890減到$1990~

行得累仲有個小休息區比你坐下,
母乳媽媽都有位置親餵,放心可以拉埋布簾架!

除左去實體店買,
網上買一樣咁好~滿$500就免費送貨架啦!(離島不送)
10月免費申請做會員添~
Babybasics 地址:

中環皇后大道中 41-47 號聯成大廈 7 樓 701-703 室
(由利源東街入口進入大廈)
Unit 01-03, 7th Floor, Lansing House,
41-47 Queen’s Road, Central.

( Access to building – from Li Yuen Street East, just beside Seed. )

Tel: 2311 1048
Website: https://www.babybasicshk.com/

去一去又買野XDXDXD
* * * * * *